domingo, 25 de septiembre de 2011

Benvinguts al meu bloc!!

Hola, em dic Alex i tinc 16 anys i sóc un alumne de 4t d'ESO de l'escola SAMC, i aquest es el meu bloc que e creat en l'optativa de l'informàtica i on aniré posant tot el que farem en aquesta optativa. He triat aquesta optativa perquè m'agrada l'informàtica i m'agradaria aprendre coses noves, com nous programes...
A mi el que m'agrada fer en el meu temps lliure es sortir amb els meus amic i fer esport. M'agrada fer tot tipus d'esport he fet tenis, basquet, i els cap de setmana vaig amb la bici  però el que més m'agrada d'esports, i es el que practico avui dia  és el futbol.
També m'agrada veure els partits de futbol per la TV però el equip que més m'agrada i es el que més segueixo és el FCB ( Futbol Club Barcelona)
I això es un petit resum del què m'agrada fer espero que us agradi aquest bloc.

18 comentarios:

  1. esta bien alex i mas por la foto del barça que has puesto

    ResponderEliminar
  2. m'agrada molt el teu bloc, a mi tambe m'agrada el barça i sortir amb els meus amics!

    ResponderEliminar
  3. Alex!
    Tot i que el Barça no m'agrada el teu bloc està bé... A mi també m'agrada sortir amb els amics i passar-m'ho bé!

    ResponderEliminar
  4. Está bé i a mi també m'agrada el Fútbol Club Barcelona!

    ResponderEliminar
  5. Alex la teva foto és lletja, peró magrada el teu bloc!

    ResponderEliminar
  6. M'agrada el teu blog, sobretot per què ets del FCB, espero que penguis moltses publicacions, per poder-les comentar.

    ResponderEliminar
  7. M'agrada molt el teu blog Alex, i sobretot també m'agrada el Barça

    ResponderEliminar
  8. bon blog alex pero la foto mas fea.... jajajaja!

    ResponderEliminar
  9. m'agrada el teu blog, i la foto està molt guapa tambe

    ResponderEliminar
  10. molt bo el bloc Alejo pendejo xdd, i te raó el torralbo amb la foto

    ResponderEliminar
  11. Hola! Així m'agrada, per fi algú amb una foto del Barça, fins aviat!

    ResponderEliminar
  12. Vingaaa, pepinisim eh! continia així ^^

    ResponderEliminar
  13. ales, el teu bolg m'agrada molt i la fotos també jajaja (:

    ResponderEliminar
  14. M'agrada el teu blog, però el que no m'agrada gens es la foto del barça

    ResponderEliminar
  15. que diiiiuuss hermano jo també sóc del Barça i m'agrada jugar a futbol al mateix equip que tuu! OKK deu

    ResponderEliminar
  16. alex magrada elfons del teu blog,y la teva foto molt més jeje.

    ResponderEliminar
  17. Jo també soc un amant del ratolins. Son molt bonics.

    ResponderEliminar